HTML

Óriási Rádió

Gatyába rázva

The Last Shadow Puppets - 'The Age Of The Understatement'

2008.04.07. 10:04 toszi

Amikor először láttam/hallottam ezt a videót nem hittem a szemenek. "Hurrá hurrá!" gondoltam...végre egy újabb gyöngyszem a 70-es 80-as évekből...

 

Aztán kicsit elbizonytalanodtam, mert eszembe jutott, hogy a The Shadows és a The Tornados pont így szól...ami ugye még a 60-as évek.

És akkor jött az "aknamunka" ...íme a summázott eredmény:

 

Visszatérés a brit popzene gyökereihez

Ilyen muzsika születik, ha Miles Kane a The Rascal és Alex Turner a fenomenális Arctic Monkeys frontemberei egymásnak borulnak jókedvükben és összedobják a The Last Shadow Puppets zenekart, amolyan szabadidős tevékenység gyanánt.

Fércmunkáról persze szó sem lehet, hiszen a Franciaországban felvett agyag elkészítésében James Ford producer (Simian Mobile Disco) segédkezett, arról nem is beszélve, hogy a háttérben a London Metropolitan Orchestra vonós szekciója húzza az alapokat.

 


Brigitte Bardot is lehetne

Az április 21-én piacra kerülő "The Age of the Understatement" névre keresztelt albumhoz (a fenti video is erre a névre hallgat) a Domino Records/kiadó szerint a srácok az inspirációt Scott Walker és David Axelrod muzsikájából merítették megspékelve Bowie korai anyagaival.


Az első kislemez csillagos ötös...a frizurákért plusz 1 pont jár!

Meg vagyok vévé! Kilóra!

6 komment

Címkék: zene video kritika lemez korong toszi

A bejegyzés trackback címe:

https://oriasi.blog.hu/api/trackback/id/tr704578363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_87620 2008.04.07. 14:10:20

A Petőfi rádióban állandóan ezt nyomják... én meg állandóan ezt hallgatom :) Nagyon jól sikerült szám, ahova ez a két Alex nyúl az rögtön arannyá változik.

Ismeretlen_62927 2008.04.07. 16:14:38

Én speciel Scott Walkert nem érzem bennük, Daniel Axelrodot nem ismerem, Bowie-hoz meg nem értek, de mindettől függetlenül igazán izgalmas pontja lesz a 2008-as indiejellegű termésnek.

lobo 2008.04.07. 18:12:58

Kösz Toszi! Reméltem, hogy írsz róluk, nagyon eltalált kis dalocska...

Bitchka 2008.04.15. 21:02:13

pedig érezhető Scott Walker benne,bár nem pont ebbe a számba de a többibe igen. 100%os album egyértelműen..szóval csak hallgatni:)

Bitchka 2008.04.15. 21:05:07

de vmi nem stimmel(bocs ez kimaradt) milyen Alex Kane? khöm. Miles Kane...(nem kukacoskodás csak a félreértések elkerülése végett...)

Ismeretlen_53952 2008.04.15. 22:23:46

igazad van. miles...tnx/javítva
süti beállítások módosítása