HTML

Óriási Rádió

Gatyába rázva

A dal ugyanaz marad...

2008.10.13. 16:43 toszi

Történt ugyanis, hogy  az Óriás blog ifjúsági tagozata vasárnap délelőtti, matiné koncerten vett részt a Klauzál Gábor Művelődési Házban, Budafokon. A célközönségre való tekintettel program kezdés 11-kor, de mi már 10-kor ott nyüzsgünk, hogy kivegyük részünket a játszóházasdiból és, hogy apa/én még egy forró feketét is bekaphasson az előadást megelőzően.

Hoppá, még nem is mondtam: Halász Judit koncerten voltunk.
Akit ugye nem kell bemutatnom? Hisz ki ne ismerné?  Ugye?! Egészen biztos vagyok abban, hogy legalább egyszer mindenki volt már a koncertjén, vagy ha esetleg, de "nagyon esetleg" nem, akkor ismeri legalább a "Boldog Születésnapot!" című hiánypótló dalt.
Halász Judit mindig népszerű volt és lesz is, nincs ez másként most sem, aminek ékes bizonyítéka a bejáratnál elhelyezett, sebtiben gyártott/nyomtatott A4-es méretű "Elővételben minden jegy elkelt" felirat.
Megszámoltam, nekem speciel ez a negyedik alámerülésem. Kettőt még gyerek fejjel (Ganz óvoda-Központi mozi), ezt és egy korábbit már, mint szülő álltam/ültem/daloltam végig. Jegyünk ezúttal ugyan nem helyre szól, csak amolyan "párnás", de megvan az az előnyünk, hogy gyakorlatilag féláron, oda ülünk ahova csak akarunk. Ha akarunk.

A célcsoport táncra perdül

Villany le, zenekar és művésznő be...majd villany fel, mert szemlátomást az előadókat zavarja a szemkontaktus hiánya...
Mint mindig (asszem) a "Dal ugyanaz marad"-dal kezdődik a másfél órás forgatag, és mint mindig (asszem) most is (vallom be őszintén) pityergek egy sort, miközben forgatom a fejemet, hogy vajon más is? Naná!Szipogó anyukák, zsepit szorongató apukák. Nem vagyok egyedül...meg vagyok nyugodva.

"A dal ugyanaz marad..."

Aztán jönnek a jól és kevésbé ismert dalok. Csiri-Biri, Micimackó, Boldog Születésnapot! Hívd a Nagymamát!...
Lehetünk vagy 500-an, de kevesen ücsörögnek. A "mieink" a színpadra támaszkodva dalolják a remekbe szabott rímeket, mások csak táncolják az egyet jobbra, egyet balrát...és felelgetnek a mára melegszívű nagymamává öregedett Halász Juditnak, aki cseppet sem vesztett abból a lelkesedésből amit közel 30 éve megcsodálhat a koncertjeire ellátogató.


A hangosítás gyalázatos, az akusztika fertelmes, de ott, akkor, meg nyilván most sem érdekel ez senkit. A lényeg, hogy van nekünk Halász Judit a csoda, a megtestesült természetesség és bűbáj, akit az egész ország ismer ÚGY, hogy nem szerepel soha a Blikk címlapján, nem adja nevét idióta celeb show-hoz...csak hozza a dalait és önmagát, mi meg az átlag életkorát tekintve 10 alatti gyereksereggel, és a helyszínt hivatalból biztosító  40 -es biztonsági őrrel ismételjük a refrént, hogy "Vannak még rossz gyerekek!"...

Vége!

 

Ha jól érzi magát az ember valahol, akkor másfél óra könnyedén ellibben...így volt ez tegnap is...meg így lesz legközelebb is... (utána járt a McDonalds)
Kifelé araszolva még felmerül az elmélet, hogy mi lenne ha:

Valaki elég bátor lenne és megszervezne egy gyerekbarát, megfizethető áru koncertet Halász Juditnak az alábbi helyszínek valamelyikén:
Sportaréna vagy Népstadion vagy Sziget Nagyszínpad.
Szerintetek telt ház lenne?

7 komment

Címkék: koncert toszi

A bejegyzés trackback címe:

https://oriasi.blog.hu/api/trackback/id/tr664578466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cornell 2008.10.14. 09:57:25

Halász Judka megtöltené az Arénát,de ők is megfogják: AC/DC március 23.Budapest!Juhééé!!

G. · pixelhiba.freeblog.hu 2008.10.14. 12:28:49

Van nekem is egy majdnem-négyéves célközönségem :)és most én is végigpityeregtem itt a dalt. Apukaként is.Hatásvadász a post eszerint :)) Az általad leírt helyszínekkel az a gond, hogy ezek egyfelől nem gyerekbarátak (nem lehet a színpadhoz közel menni, akkora cucc kell, ami megöli a személyességet, stb.) , másrészt pedig ekkora költséget egyetlen cég sem vállal be, nincs az a szponzoráció amiért ez megérné nekik. A TCom-féle Gyereksziget a Hajógyárin az még épp elfogadható, ott jó a méret. Ettől függetlenül a lelkesedés érthető, és én azon szoktam tűnődni, vajon az én unokám kit fog hallgatni majd ? Végezetül ajánlom az Alma zenekart is, ha eddig még nem találkoztatok volna velük.

Bubo 2008.10.14. 14:27:52

Halász Jutka, Levente-Kaláka-Péter és 100 Folk Celsius megvolt a Baján az IH-ban még alsóban :) Megkérdeztem a kollegákat 3ból 1 nem volt életében HJ koncerten..persze a főnök az!

Pogi 2008.10.14. 14:38:04

G: Természetesen az Alma együttes is nagy kedvenc, november 9-én megyünk a koncertjére ugyanoda.

bubo 2008.10.14. 15:12:14

..azért a Sziget Nagyszínpad beült a fejembe! Biztos h nem első napokra tenném, akkor túl fitt mindenki. Mondjuk szombat este 6-7 órára, még világosban lehessen pörögni-forogni az Almaszósz-ra aztán hajnalig anekdótázni a Hilltopnál a gyerekkori zene-emlékekről. Vagy ez már túl "öreges"? Nem baj, tetszene!

Mari 2008.10.14. 20:42:10

AC/DC nem oszlott fel ? Vagy mi..

rolo tomasi 2008.10.14. 21:56:59

Nem ám,8 évig csendben voltak,de most itt az új lemez...
süti beállítások módosítása