HTML

Óriási Rádió

Gatyába rázva

Jason Mraz...ismeri valaki?

2008.05.08. 15:30 toszi

Vannak olyan előadók, akik annak ellenére, hogy világszerte széles rajongótábornak örvendenek (szándékosan nem írtam, hogy világsztárok) nem hogy nem jönnek soha az életben "magyarba", de még csak a hírük sem jut el idáig. Bosszantó.

 

Tudom nem számít etalonnak, de házi, ismertségi mérésnek azért megteszi a "gugli". Beírom: győzike...szűkítés Magyarország, 610.000 rekord. Majd Jason Mraz...10.000...viszont a vége felé már:

Jas-Kont Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. JÁSDI PINCE CSOPAK BORÁSZATI KFT. ...... MRÁZ... Kereskedelmi, Szolgáltató és Ipari Kft.

(És ezen a ponton le is szállunk az unalomig szapult magyar zenei közízlésről.)

Pedig akár ismert is lehetne a vénnek nem nevezhető '77-es születésű Jason Mraz. 2003-as debütáló (Waiting for the Rocket to Come) anyaga példának okáért: 1 év alatt platina mennyiségben fogyott. (ez 1.000.000 példányt jelent az usa-ban) Persze erre lehet azt mondani, hogy Yanni meg 100 milliót pattintott el..."azt akkor mi van?"

Jason Mraz-t jó hallgatni. Dallamos pop, rock, karibi reggae, jazz...egy gitáros folk...és egy olyan sláger amit reggeltől estig fütyörészhetsz!

Szóval!

Az "I'm yours" című dal ugyan csak idén jelent meg először hanghordozó, de a fiatalember már évek óta, ha kell egyetlen konga kíséretében "danolja", és zsebel be vele osztatlan sikert.

Alább a dal 3 változatban, példaként arra, hogy ahány megjelenési forma (hivatalos klipp, ülős koncert, állós koncert) annyi hangzás...fütyörésszetek ti is...

A hivatalos klipp

 

Ülős Koreában

 

Állós Svédországban

71 komment

Címkék: zene koncert korong toszi

A bejegyzés trackback címe:

https://oriasi.blog.hu/api/trackback/id/tr54578376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daf 2008.05.08. 20:39:25

ismertem, azt mondjuk meg nem mondom már, hogy honnan...:)

Ismeretlen_53952 2008.05.09. 11:18:32

(szeretném azt hinni, hogy) a danubius radio zenei szerkesztői is olvasnak bennünket és rajtunk keresztül fedezték fel a dalt...épp ez szó ugyanis

Lorincz Istvan 2008.05.11. 18:10:18

Csak annyit, hogy en nem ismertem eddig,de valami nagyon mas az o zeneje, mint amihez hozzaszoktunk,csodalatos a lazasaga.

pindur 2008.05.11. 19:49:27

igen igen és igen!!! kéremszépen erről van szó...már több mint egy éve rajongója vagyok. az eddig megjelent számai közül közel az összes megvan. és tényleg szinte senki nem ismeri Magyarországon!!!persze most nem a közvetlen környezetemről beszélek, mert én próbálom ahogy csak tudom reklámozni, és még rossz kritikát nem hallottam róla!!! ti is tegyétek ezt hogy minél többen megismerjék.és talán egyszer eljuthatunk a koncertjére! ja és már az mr2-n is hallottam...

bob 2008.05.20. 10:00:42

mit momdhatnék! Mr.A-Z isteni.Egyedülálló amit csinál,nekem az életfelfogásom változott meg Tőle! Tud valamit az életről a srác.Hallgassátok minél többet. Ami a Danubiusban való megjelenést illeti,nagyon örülök neki, hogy végre!De az azért vicces , hogy ez a dala világ más tájain, már valamiféle békehimnusszá nőtte ki magát, itthon meg még csak dúdolgatják az emberek és még mindig nem tudnak arcot kötni a dalhoz. De majd egyszer...egyszer megismeri az egész világ, azt , amit mi már tudunk:)

guppy 2008.06.10. 14:31:00

Igen Igen... Vegyük már észre végre hogy nem csak a ..... tévé által szénné játszott tinipop és a tinidizsiben ismert tuccogás van jelen.... persze azért mert ez sehol nem játszák attol még rendkívüli.... megvan a dvd-je frenetikus élőben..... ajánlom mindenkinek aki aktív kikapcsolodásra vágyik.... couse..; ...life is wounderful.....

i_am_MRAZmerized · http://gingergirl26.multiply.com 2008.06.12. 10:45:35

nanáááááááááááááááááá h. ismerem. :-) és imáááááááádom mr. A-Z-t. az egyik legzseniálisabb jenki énekes... mondjuk én nehezen teszek különbséget közte és josh groban közt zsenialitás terén. :-S (de josh hozzá hasonlóan kevésbé ismert idehaza... :-( ) nekem ők 2en jelenleg a modernkori zene NON-PLUS-ULTRája. :) én geek in the pink óta fan vok. minden zenét beszereztem tőle, live-ok, ep-ek. mindent.mindent. ha ..ar kedvem van, jasont benyomom és mindjárt minden okay. :D imádom a lazaságát... is. mivel nőből vok, meg kell jegyeznem, h. így 35 felé közeledvén nagyon jó bőr lett. ;-) az új album pedig: FE-NO-ME-NÁ-LIS. (pedig gondoltam a mr. a-z-t nehéz lesz überelni... de sikerült neki. a 2 duett pedig nagyon frankó.) jason live koncertek: archive.org/details/JasonMraz kismillió koncert. 5-8-10 számosak. jó minőségben. :-)

i_am_MRAZmerized · http://fansofjasonmraz.multiply.com 2008.06.12. 10:49:33

amúgy a koreai live-ok... hát, nókomment. :) zseniális. hjaj, mit nem adnék egy élő koncertjéért... németország meg anglia messze van, megy a nyáron mind2 országba. :)

bambi 2008.06.30. 13:39:33

A legeslegjobb énekes a világon! Én már 3.éve, h imádom. Minden dalát kívülről ismerem, énekelem, üvültöm, ha úgy van éppen kedvem. De Jasonhoz mindig van. A best nálam a Wordplay:9 igazi nyári vidám mókás zene. a legjobb rá bnőkkel tombolni. és hejhó! szpt 17, Bécs, Jason koncert. Mi ott leszünk. Jön még vki? :)

pindur 2008.07.02. 11:25:01

bárcsak eljuthatnék Bécsbe a koncertjére... érdekelne hogy a jegyeket hogyan fogjátok intézni!? köszi

Jane 2008.07.03. 18:35:55

Sziasztok! Az engem is érdekelne, én is kiszeretnék menni!!!! :) Imádom, amit művel, teljesen elvarázsol. A szívét-lelkét bele adja minden egyes dalába, gyönyörű hangja van, iszonyatosan tehetséges, a zenéje fantasztikus és fantasztikus embernek is tartom. :)) Köszönöm, hogy vannak és megismerhettem őket, attól függetlenül, hogy nem lehet róluk tényleg hallani kis országunkban... :(

Kritty · kritty-page.mlap.hu 2008.07.05. 14:30:37

én a honlapomra feltettem 3 klippét... imádom!!!!!! a legjobb énekes!!!! eltudná nekem valaki küldeni az e-mail címemre a számait??? előre is köszönöm!!! kriszti_garai@freemail.hu

Kuruc 2008.07.07. 22:41:08

Mikor jut el oda a magyar fiatalság hogy a sok igénytelen,számítógéppel szerkeztett zene helyett valódi zenét hallgat!Jason Mraz-t mindenkinek kutúrálódjanak!!! És nem azért de nem csak ő van egyedül sok érték van csak felkell fedezni akár magyar viszonylatban is!HAJRÁ!

Olgii 2008.07.12. 15:55:09

eszméletlen klassz ahogy zenél. Ha halgatom hiába zuhog kinn az eső, egyszerűen vmi nyugis vízparton érzem magam. Az szinte az összes dalából csak úgy árad a nyugi, úgy is mondhatnám hogy "ömlik" a nyugalom. Az ellazulás csúcsa. :) bécsi konci? hmm... nem rossz, de a jó fiatalság, aki imádja Jason Mraz-t, azaz mi, a sulipadot nyomjuk majd szorgosan, de majd képzeletben ;) . Jó szórakozást! :)

meluar 2008.07.14. 13:25:37

Sziasztok, szept. 17. 20 óra, WUK!!! :D Alig várom már!! beautiful mess...

ritu 2008.07.18. 15:57:39

sziasztok!! hát én is nagyon várom! remélem minnél többen eljuthatunk Bécsbe!! egy igazi, felejthetetlen élményt jelente számomra! amit nem is lehet szavakkal kifejezni! a suliból lehet igazoltan hiányozni:P ha vki megdobna pár infoval a koncerttel kapcsban megköszönném. érdekelnének a jegyárak például?!

Suzy 2008.07.18. 17:33:52

Sziasztok! Én kb 1 hónapja ismerem Jason zenéit.. De máris magával ragadott az egész! Sose hallottam még ilyen zenét.. Egyszerre rockos,jazzes.. Szerintem naggyon király! Többet kéne hirdetni..akkor biztos eljutna hozzá a hír,h mennyien akarják,h ide jöjjön Magyarországra...

meluar 2008.07.22. 08:36:43

Sziasztok! ritu, az ár €20,20 hivatalosan, de láttam már nagyon jó árakat :D €68 pl... http://jasonmraz.com/#/tour/ - itt a jegyvásárlásra is találhatsz linket. Megy valaki kocsival Pestről?? Ha igen, és van egy szabad hely, érdekelne... :) Mail: meluar@gmail.com Köszi.

Ismeretlen_81939 2008.07.22. 22:27:14

énis imádom :) de pl a geek in the pinket hányásig játszották a magyar rádiók is (más dolog, h senki nem tudta, hogy ő az) szeptember 23 royal albert hall :)

Rita 2008.07.25. 21:28:34

Sziasztok! Ti tudtatok még jegyet venni Bécsbe szept. 17-re?Mert én ma már nem tudtam:(vagy csak béna vagyok...ami meglehet:)

meluar 2008.08.01. 19:36:36

Sziasztok, WUK-kal és a jegyekkel kapcslatban...főleg Neked, Rita infó : http://jasonmraz.com/#/tour/ szóval, Gasometer!!! :) Remélem, sikerül jegyet szereznetek! :) üdv

Ismeretlen_72212 2008.08.02. 11:47:34

jé. az a faszi AZ a faszi? jó lenne, ha a hallgatása közbe' nem üvöltené minden idegszálam reflexszerűen szirénaként: SUBLIME! SUBLIME! SUBLIME! ;P

Ismeretlen_53615 2008.08.09. 23:04:32

mrazt nem jó hallgatni, méghozzá egyetlen ok miatt: magasról nézi hülyének a lemezvásárló közönséget. két klipjét ismerem. az elsőt azért nézi meg mindenki (én is), mert elektronikus szemét fölött mellringató és fenékrázó lányok vannak - ezt nem kell tovább elemezni, asszem. a második a hallgatóság szemérmetlen hülyének nézésére épít, méghozzá azon koroosztály körében, akik 15-20 éve még nem voltak zenebuzik, és így fogalmuk nem lehet róla, hogy a nóta hanggról-hangra pofátlan sublime koppintás. nem is értem, miért nem perelték még ki a csávóból a meleg sz**t is. szóval lehet mrazt hallgatni, de ennyi erővel hallgathatnók minden egyes századik rangú lopásból élő "előadót" is. ez az ember maga a tömény hazugság.

ritu 2008.08.10. 11:27:41

szia wovbagger! nem vagyok benne biztos hogy képben vagy. de én meghallgatom az ellenvéleményeket is persze mert hát ízlések és pofonok...és én ezt tolerálom. de had kérdezzem meg hogy melyik klipjére gondolsz amikor azt említed hogy elektronikus szemét mellringató lányok...?! úgy vélem talán a geek in the pink c. számára gondolsz mint első klipp de hát ott közel sincs a leírtakhoz hasonló. és melyik sublime számot koppintotta le szted?! csak szeretek tisztában lenni a dolgokkal. válaszodat köszönöm. ja és a bécsi koncert elég távoli egyre távolibb..:(

meluar 2008.08.10. 12:50:12

Egyetértek ritu ma délelőtti bejegyzésével, és örülnék, ha kicsit konkrétabban fogalmaznál, wovbagger, mert amit ismerek a Sublime-től (igaz, nem túl sok szám), hát nem is tudom... nekem max a laza, reggae-s hangzás lehet hasonló, vagy, hogy a Badfish klippben és az I'm yours klippjében is szikláról ugranak a vízbe, és vannak benne fürdőruhás lányok... :)ja, és hogy Kaliforniában van a "bázisuk". Előre is köszi.

Ismeretlen_53615 2008.08.14. 11:50:18

hogy is mondta öcsi bácsi? zsenya, na mondd már...!

ancsi 2008.09.13. 09:46:34

IMADOM! I'M yours a LEGJOBB!!!:)

Ismeretlen_72212 2008.09.17. 15:27:17

akkor már sokkal inkább tim armstrong

Ismeretlen_53952 2008.09.17. 15:38:12

Mondjátok majd el milyen volt...mert ugye ma van :)

scrr 2008.09.18. 18:35:22

Jóóóóóóóó :)

agi mraz 2008.09.18. 19:19:51

jajdenagyonnagyon jóvolt tegnaaaap^^ és mi megvártuk őt és találkoztunk is veleeeee:)

doctorpepper7 · http://csakapuffin.blogspot.com 2008.09.19. 00:49:08

egyetértek, nagyon nagyon jó volt... huu.. nagyon:) ági, és hogy is volt ez a találkozás?:)

scrr 2008.09.19. 12:04:08

Jaa hogy? :D Amúgy nagyon jó lenne, ha sikerülne elérni, hogy jöjjön Bp-re vmikor... Nem? :D

ritu 2008.09.19. 15:45:59

fáj a szívem hogy nem lehettem ott. ki tudja talán többi ilyen alkalom nem is lesz?!:( remélem lesz jutubon sok-sok video. és részletes élménybeszámolókat!!!! igen és remélem egyszer eljön M.o.ra!!

Rita 2008.09.19. 19:53:56

Hát, jó lett volna ott lenni...de ez nekem pl nem jött össze:S De tényleg meséljetek valamit.Melyik dalok voltak? Ezzel a magyarországi Mraz koncert dologgal az a gáz, hogy, hogy a bánatba jönne ide ha 1 darab cédéjét sem veszik meg itt.És nem azért mert nem ismerik, hanem mert a "zeneáruruháznak" nevezett valamikben azt sem tudják, hogy kicsoda.Én is próbálkoztam ott cdket venni, és csak nagyokat pislogtak rám mikor végre megértették, hogy mit akarok, és közölték, hogy még az életben nem hallottak róla.Jó neten lehet rendelni, de szerintem így nem nagyon éri meg ide eljönnie.:((( Húú ez jó hosszúra sikeredett.Bocsi:)

scrr 2008.09.19. 20:20:24

Halihó! Bocs, hogy ide írom, de valahonnan össze kell szedni az embereket... Szóval indítottam egy Jason Mraz fórumot, aki akar a koncertről vagy róla dumálni az jöjjön. http://forum.origo.hu/topik.jsp?id=219620 Üdv!

Ismeretlen_53952 2008.09.19. 21:26:03

persze, itt is lehet fórumozni...ahogy látom azért ide sokan eltaláltak már...

agi mraz 2008.09.20. 10:29:01

huu hát megkerestük a hátsóbejáratot és vártunk vagy két órát a 0 fokban:D de megérte van közös fotónk aláírás ésatöbbi:)

Jane 2008.09.22. 19:01:54

agi mraz! Nem mondod, h megvártátok??? Basszus! Én is szerettem volna vele találkozni, de mi húztunk el. Foggalmam nem lett volna, hol jönnek ki! :(( Pedig annyira imádom!!!! A Beatifull mess-t viszont nem játszották le! :( És olyan rövid volt a koncert is! :( Én az albumukat direkt megrendeltem az egyik lemezboltól, hátha 1x eljönnek végre ide is! :( Hónapok óta ezt a koncertet vártam és olyna kevés volt belőlük!!! :( A képeket nem tudnád elküldeni nekem, amiket csináltatok??

Jane 2008.09.22. 19:04:06

Ráadásúl egyik haverommal voltam kint, aki meg kiverte volna a balhét, ha én ott megvárom őket. Pedig szívem szerint én is megvártam volna őket vhol.

Bambi 2008.09.22. 21:16:28

sziasztok:) Én is ott voltam a koncerten Bécsben múlthéten, de istenem. Még azóta is a hatása alatt vagyok. Hihetetlen jó volt, nagyon jó dalokat játszott, köztük volt a kedvencem, a Dynamo of Volution is. Igaz, el bírtam volna még viselni vagy 5-6órán keresztül, de így is életem egyik legjobb estéje volt. A koncert után közel 2órát vártunk rá hátul, a ofokban, ahogy kedves Ági bnőm említette. Toca jött ki előbb, nagyon rendes volt, elbeszélgettünk vele. Félelmetesen kék kontaklencséi voltak. :D Aztán jött Ő is, persze. Édes kis baseball-sapiban és válltáskával. Vele is beszéltünk egy kicsit, aláírta a koncertjegyet, a pólónkat (ami szintén Jason-os volt), meg közös kép, stb. Még most sem hiszem el, h átélhettem ezt. Tényleg ez olyan este, amire örökké emlékezni fogok. IMÁDLAK JASON. Ha valakit érdekelnek a koncertes képek, videók (van jópár) akkor írjon csak nyugodtan nekem a blanka.blue@hotmail.com címre. És bocsi, h ennyit írtam...:D

agi mraz 2008.09.23. 17:19:06

Blanka barátném minden lényegeset elmondott a képeket is ő készítette de zenéket élménybeszámolót énis szivesen adok^^ agicsoka@citromail.hu :) ja! és érjük már el valahogy hogy jövőre a bécsi koncert mellett pestre is tudjunk mennii:D

Ismeretlen_53952 2008.09.24. 14:40:59

aki esetleg lemaradt volna az új klippről: http://www.youtube.com/watch?v=Ec9WkdtH0r4

Lola 2008.09.25. 11:54:10

CSak annyit az előttem szólóakhoz, hogy semmi sztárallűr...a koncikon nincs szüksége hatalmas showra, hogy "élvezhető" legyen a játéka...elég egy gitár és kész...remek...a maga nemében űberelhetetlen zene!!!Ja és van hangja(milyen hangja, te jó ég!)...nincs fals szólam! Köszönjük Jason!

Lola 2008.09.25. 12:18:44

Ja és még annyi...mostanság rákukkantottatok a jutyúb oldalára...arra a bizonyos I'm yours című számra..érdemes egy pillantást vetni rá, vagyis arra, hogy hányan nézték meg...jelenleg 19(!) milliónál tart!!!Sztem ez semmilyen kommentárt nem kell fűzzek...a szám magáért beszél! Kedves Hazai antisztárok és antiénekesek...lenne mit tanulnotok Mr.az-tól!

Ismeretlen_102639 2008.10.06. 11:00:26

A bécsi koncert tényleg nagyon jó volt, hihetetlen, hogy hallottam-láttam élőben!! :) Néztétek tegnap a Naplót?? Két szám is volt Mraz-tól az egyik riport alatt!! Annyira megörültem, igen, kedves média, nyomjátok!!! :D

Jane 2008.10.08. 16:02:38

Sziasztok! Megint én. A koncerten a "Beatifull mess" miért nem játszották le? :( Az az én kedvenvem és basszus pont azt nem játszották le. :( Mennyi ideig tartott a koncert, tudjátok?? Olyan rövid volt! :( Úgy mennék megint, meg megint, meg megint! IMÁDOM ŐKET!!! Bambi írtm neked a blanka.blue@hotmail.com címedre, de semmi válasz nem jött! :( Kérlek írj a jane7@freemail.hu-ra vagy bárki, akinek vannak fotói, felvételei a koncertől!!!! Köszi szépen!!!!! Meg élménybeszámolók is jöhetnek! :)

Bambi 2008.10.16. 21:37:54

Jane! Én nem kaptam tőled emailt, vagyis kaptam egyet, de az nem erről az email címről jött, amit kiírtál. Mindenesetre küldök majd Neked képeket, meg egy kis beszámolót is írok. a koncert szerintem olyan egy óra 20perces volt. de tény és való, h nagyon gyorsan eltelt. :/ holnap lesz pont egy hónapja. Istenem,de visszamennék. :)

Bambis · lalalabamby@freeblog.hu 2008.10.18. 20:05:07

2 éve fan vagyok. :-) Nem is baj, ha csak egy szűk réteg hallgatja. Nem akarok Jason-os táskákkal mászkáló 14 éves kislányokkal összetalálkozni az utcán. Maradjon csak a igényeseké... :-)

Szilvike 2008.10.21. 17:47:53

Igaza van Bambisnak :) Maradjon csak meg az igényeseknek!Nagyon élem a zenéjét és nagyon jó!Kikapcsol meg minden ilyen :D Egyszerűen a legjobb!

matt 2008.11.04. 21:56:52

neharagudjatok nem olvastam végig a kommenteket de én még mondok pár ilyen előadót. jack johnson, mason jennings, matt costa, g. love, Ray LaMontagne. itthon nem hiszem hogy párnál többen ismerik őket dehát ez van. egyébként én is zenélek , és számokat írok egyszál gitárral. angolul. mertúgy lehet. csak itthon nem. dehát rá kell nézni az országra. én amint tehetem elmegyek valamerre kicsit nyugatabbra. ott szeretik a jó zenét. és el is lehet adni.

Pampapamm 2008.11.09. 22:00:47

Én is imádom Jasont és a zenéjét. Már ismerem pár éve, de csak mostanában kaptam rá igazán. Többen írtátok, hogy jobb kedvetek lesz tőle és ez tök jó, mert nekem is. XDXD Hihetetlenül tehetséges, jó hangja van és látszik rajta, hogy imádja csinálni, ez az élete. Sajnos, még nem jutottam el egy koncertjére sem, de a youtube-os (:P) videókból látszik, hogy tök jófej és vicces is. Annyira jó lenne, ha Mo.-ra is jönne egyszer!

Kevin Crane · http://www.kevincrane.extra.hu 2008.11.13. 17:58:34

Én ismerem már jó ideje, és igen, ahogy olvastam a blogot, teljes mértékben tudom én is ezt mondani! Senki még csak nem is hallott róla, bár manapság sokat nyomják a rádióban. Amúgy elkezdtem mutatni ismerőseimnek, mindenki belezúgott, megszerette, éjjel-nappal ezt hallgatják! Nagyon szeretem! És tényleg sajnálatra méltó,hogy nem zene által kitört, hamis énekes többsége a hírnévvel egyetemmel előbbre vannak, mint Jason Mraz! Amúgy a Lucky az egyik kedvencem, a szövege nagyon megfogott!

MRAZmerized · http://gingergirl26.multiply.com 2008.12.02. 14:16:03

ha valaki keresne dalokat, albumokat Jasontól, nézzetek be ide: http://www.mp3portal.hu/viewtopic.php?f=61&t=23061 Jason 4eva. :-D

Rita 2008.12.06. 21:36:17

Nem tudom figyeltétek-e, de 3 Grammy jelölést kapott:)

MRAZmerized · http://gingergirl26.multiply.com 2008.12.13. 15:33:33

Naná, h. figyeltük. :-) 3 jelölés az nagy királyság. :-) egyet muszáj elhoznia (minimum :-D), különben szomi leszek... :-/

Bambi 2008.12.13. 17:14:24

Azért csúnya lenne, ha nem az i'm yours lenne a legjobb dal. elég csak megnézni, h youtube-on már jócskán 40millió fölött van, az egyik legnézettebb videó. ÉS amilyen gyorsan menetel a nézettség, még azt is el tudom képzelni, hogy még idén eléri az 50milliót. Tegyünk érte! Mindenki nézze meg egy nap akár többször is! :D

Ismeretlen_53952 2008.12.14. 00:19:08

Arról már esett szó, hogy a pénteki Nobel Békedíj koncerten: http://www.youtube.com/watch?v=AKanbidzvUQ ugye ugye

Pepe 2009.01.26. 22:49:43

KÚÚÚÚÚÚL! Húú,mikor meghallottam az 1ik lassab verzióját billiárdozás közben,felfigyeltem...azóta imádom!!!!!!!XD 1szerűen fantasztikus milyen könnyen énekli ki a hangokat!! Olyan nyugtató a zenéje meg a hangja!!!RAJONGÓJA VOK!!!

Malki 2009.02.27. 10:44:00

Azért tényleg egy vicc, hogy az album címére az összes magyar találat (2db :P) erre az oldalra mutat, aztán hello. Pedig iszonyat nagy, tüzök is cd-t venni, ezért már megérte ma felkelni :)))

Noémina 2009.02.27. 18:40:03

Sziasztok! Jujj hát ilyen is van ???:-D Ki gondolta volna... Én igazából évek óta ismerem Jasont,és imádom ;-D Olaszországban találkoztunk is 2 éve és annyira arii!!! Baromi jó fej és teljesen közvetlen. Nekem baromi nagy szerencsém volt mivel egy free szabdtéri "koncijába" futottam bele,alig voltunk páran,tök családias volt :-D Nagyon nagy tehetség,a szövegei állatok és a hangja élőben is CD minőségű ... Felfoghatatlan,h hozzánk miért nem jut el az ilyesmi. Főleg,ha azt nézzük,h már a környező országokban is ismerik a nevét. Na jó,tudom,nálunk másra van igény :-S

Noémina 2009.02.27. 19:03:36

Vajon a kommentemet kiírja majd?? :-O

somzsu 2009.05.04. 19:50:10

Imádom Jason Mraz-t! Annyira jó, hogy mások is ismerik itt Magyarországon! Hihetetlen amit csinál! Raul Midon-on keresztül ismertem meg, aki Keep on hoping c. dalát vele énekli! :)

Lam · http://www.clusterone.hu 2009.05.07. 12:11:19

Sztem ez kellemes, bár a 8 perces négeres-kongás verziót már nem volt türelmem végighallgatni; én Amerikában hallottam először, mikor k nagy sláger volt vmelyik régebbi szám, és röhögtem is, h nálunk bezzeg senki se hallott róla. Egy baj van vele, most látom a videón: úgy néz ki, mintha egy fiatal, szakáll nélküli Czutor Zoli lenne, és ugye ki akarna így kinézni. Egyetlen mentsége, h nyilván fogalma sincs róla, kicsoda CZ, és ezért azt sem tudja, h nem kúl úgy kinézni.

Ismeretlen_121799 2009.05.13. 10:25:39

Hát ha lehetek némileg személyeskedő...én komoly bipol depiben szenvedek...de olyan túlhaladott fajtája annak is amelyik már nem rendelkezik a feldobott időszakkal...szóval erős öngyilkosságközeli állapotban akadtam rá Mraz-ra.És azt hiszem nem kell különösebben magyaráznom az eredményét...most például itt vagyok és írok...azaz élek még. Ezúton fejezem ki egyetértésemet az előttem szólók nagy részével,ami a hangját és a tehetségét illeti és nem utolsósorban azzal ,hogy valóban...ebben az egészben amit ő művel van valami több mint a puszta zene-cd-pénz képlet. Kösz Jason...

Tinnya 2009.05.13. 19:06:48

Én nagyon szeretem Jason Mrazt,és elég régóta is hallgatom:)Gyönyörű hangja van:)

Kata 2009.11.21. 15:31:33

Hát szerintem Jason Mraznak nincs valami kiemelkedően gyönyörű hangja. Amikor meghallgattam az " I'm Yours " című számát .. hát nem is tudom , de mindenki úgy oda van érte, pedig " nem sok hangja " van . Vannak nála ezerszer jobbak, sztem ő nem egy nagy szám .. És nem mellesleg iszonyat ronda . wááh .. : |

b 2010.01.02. 18:18:00

The remedy forever!!!!!!!!!!!!!!!!!

The remedy 2010.01.24. 17:47:05

Imádom király a zenéje a hangaja teljesen etermészetes normális emberi! 13L

Padme 2010.02.03. 18:50:48

Valaki le tudná fordítani rendesen az I'm yours-t? Nincs normális fordítás egy sem, pedig olyan jó szám! Please'^.^

Ismeretlen_72212 2010.02.04. 18:54:54

ööö... tiéd vagyok?
süti beállítások módosítása