
De kijött. Ráadásul egy tökugyanolyan, Zeppelin-es, Sabbath-os, csöves erősítős, analóg példány,
gusztusosan recsegő gitárokkal, torzuló basszussal és néhány kifejezetten emlékezetes szólóval.
A California Queen speciel úgy indít, mint egy fékezett habzásó Motorhead (vagy mint az RHCP Around The World-je), de a New Moon Rising riffje már kiköpött retró. A Sundial-ban a RATM- Led Zeppelin párhuzam van elmagyarázva, a Pilgrim-ből pedig kiderül, hogy feszes alapokra is lehet esőtáncot járni. Komolyan már csak a vietnámi fiaskót és a Manson családot kéne visszasírni.
Mint amikor a jó tanuló felel. Az intenzív vonósokkal nyomuló 10 000 feet-ben talán már túlzottan is jól. Ott már folyamatos négy perc okozhat tudathasadásos állapotot.
Egységnyivel kevesebb hiszti persze nem ártana és az sem kérdés, hogy idővel ez a lufi is kidurran, de amíg nem a nyolcvanas évek szinti popjában látják a potenciált, addig nincs ezzel az égvilágon semmi baj. Ráadásul huszonöt év múlva, nagyjából a New-Metal második reneszánszának idején, immár virulens öregúrként újra lehet Wolfmother pólóban feszíteni.