HTML

Óriási Rádió

Gatyába rázva

Apa! Kezdődik!!! (Marilyn Manson hisztéria)

2009.06.30. 21:58 toszi

Válság miatt elmarad Szikora Robi Marlyn Manson ellenes miséje  

Szikora Róbert az ország morális és gazdasági helyzete miatt idén nem szervez misét Marilyn Manson koncertje ellen. Mint ismert 2005 augusztusában járt először hazánkban a Sátán földi helytartójaként is aposztrofált Marlyn Manson.

Az esemény kapcsán akkor Szikora a Mátyás templomban imádkozott a gonosz zenéje ellen. A provokatív előadásmódjáról és megjelenéséről híres Manson ezen a nyáron visszatér hazánkba, ezúttal a soproni VOLT fesztiválon borzolja a kedélyeket. – Sok sikert kívánok Marlyn Mansonnak, tegye a dolgát, mi pedig elmondunk érte egy imát.
Nem akarjuk betiltatni a koncertet, Magyarországon szerencsére kevés rajongója van ennek az embernek. Bár 2005-ben misét is tartottunk Manson lélekromboló tevékenysége ellen a Mátyás templomban, idén ettől eltekintünk, ugyanis az ország és a világ jelenleg olyan helyzetben van, hogy nagyobb gondunk is van a sátánista énekes fellépésének megakadályozásánál – magyarázta döntését Szikora Róbert.

forrás: Borsonline.hu


illetve:


Marilyn Manson ellen tiltakozik a Győri Egyházmegye

Az amerikai Marilyn Manson zenekar soproni fellépése ellen tiltakozik a Győri Egyházmegye. A sokak által sátánistának titulált csapat szombaton este a VOLT Fesztiválon koncertezik.

Az egyházmegye nem csak a Sopron környéki, de a legtöbb Győr-Moson-Sopron megyei templom ajtajára kiragasztotta tiltakozó plakátját, amelyen az áll, hogy őszinte megrökönyödéssel veszik tudomásul az amerikai sátánista zenekar magyarországi fellépését. Ez ugyanis a plakát szerint alkalmat ad a keresztények elleni gyűlöletkeltésre.
Azt kérjük a hívektől, hogy imádsággal és böjt felajánlásával könyörögjenek a gyűlöletkeltőkért és megtévesztett testvéreinkért - tájékoztatta a Független Hírügynökséget J. Kovács Andrea, a Győri Egyházmegyei Hivatal sajtóreferense.

forrás: Hírszerző.hu

34 komment

Címkék: volt fesztivál 2009

A bejegyzés trackback címe:

https://oriasi.blog.hu/api/trackback/id/tr24578669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mari 2009.07.01. 08:40:37

" Nem akarjuk betiltani a koncertet." A francba, ezt a megkönnyebbülést.Már féltem, hogy robi betiltja... MM pedig köszöni robinak az ingyenreklámot.

Ismeretlen_37621 2009.07.01. 09:07:21

lol

droid9 2009.07.01. 10:14:32

Szikora szánalmas. Ez rákendroll könyörgöm,...nem kell komolyan venni! Annak idején Elvist is fikázták a konzervatívok. Úristen, az a csípőmozgás! ..és pont egy zenész nem fogja fel ezt...SZÁNALOM! Sokkal fontosabb dolgokkal is foglalkozhatna, segíthetne pl. embereken....

Ismeretlen_122577 2009.07.01. 10:16:47

Én ott leszek a koncerten, és nem fog különösebben zavarni, ha a győri egyházmegyében böjtölnek a lelki üdvömért... Tegyék, amit jónak látnak, én meg élvezni fogom a műsort :)

Blackkid 2009.07.01. 10:44:48

Én ezt egyáltalán nem értem. Hogy Manson a mi csoda? Amennyi black metal zenekar Magyarországra látogat, Szikora RObinak majd két havonta kellene a Mátyás templomba járnia. Kicsiny hatánkban többek között megfordult már a Marduk, a Dark Funeral is. Ezek az igazán sátánista zenekarok nem a Manson, ugyan már...

Ismeretlen_89283 2009.07.01. 10:50:09

Istenem ennyi barmot! Mansonnak én a kezdetleges munkásságát szeretem. Az új albumok nem adják annyira. De azt azért elmagyaráznám robiéknak és az egyháznak, hogy 1. Manson elvétve sem sátánista. 2. nem attól lesz egy együttes sátánista, hogy festik magukat, és sötétek a szövegek. Japánban a visual kei erre alapul, és mind teljesen normálisak. na dicsértessék

Ismeretlen_36275 2009.07.01. 10:53:32

csak azt nem tudom, hogy miért gondolják, hogy sátánista. de méh ha az is lenne. és akkor mi van?

Mari 2009.07.01. 11:03:37

Nem is MM-ról szól ez az egész. Saját maga, vagy a munkássága (?) miatt robiról senki nem beszélne 2 percig sem. Most meg tessék, megint beszélnek róla.

Ismeretlen_6758 2009.07.01. 11:35:02

"Marilyn Manson zenekar" - muhaha :) Egyébként a mi pénzünkből fizetett egyházmegye inkább próbáljon meg valami hasznosat csinálni, ahelyett, hogy nevetségessé teszik magukat az ehhez hasonló megmozdulásokkal.

Ismeretlen_83035 2009.07.01. 11:58:29

JaMan, nem tudom, hogy pontosan min muhaháztál, mivel a zenekar neve is Marilyn Manson. A Győri Egyházmegye most biztosan nagyon büszke magára, hogy így küzdenek az "Antikrisztus" ellen, és sokan talán támogatják is ebben őket.. de ezzel csak önmagukat járatják le azoknak a szemében, akik nem csukott szemmel járnak a világban. Ez tipikusan a hülye ember háborog eset. Egyébként Mansonról nem is olyan rég én is írtam egy másik hír kapcsán. Ott bővebben kifejtem a nézeteimet. http://href.hu/x/9g3e

Ismeretlen_6758 2009.07.01. 12:13:43

Azon muhaháztam, hogy hülyén néz ki leírva így. Alapvetően Brian Warner neve Marilyn Manson, szinte még sehol nem láttam leírva ebben a formában, hogy "Marilyn Manson zenekar". Elolvastam a bejegyzésed, és alapvetően egyetértek vele. Aki valamennyire is ismeri a fazon munkásságát, és a személyiségét, nem mond akkora ostobaságot, hogy "sátánista" meg "antikrisztus". Olyan jó lenne, ha az újságírók is kicsit utánaolvasának egy témának, mielőtt írnak valamiről. Gondolom sokan látták a "Kóla, puska, sültkrumpli" című dokumentumfilmet, abban konkrétan MM az egyetlen értelmes ember. Szívesen vitatkozom egyébként bárkivel a támáról, csak előtte olvasson utána :)

Bala 2009.07.01. 12:32:20

Minek érdekel valakit is hogy milyen zenét játszik? Ha nem tetszik,ne hallgasd és kész. Hihetetlen milyen kis piti hülyeségekből problémát tudna csinálni!:P "Ez ugyanis a plakát szerint alkalmat ad a keresztények elleni gyűlöletkeltésre." hmhm...azért ennyire csak nem durva a helyzet.Kicsit túlzásba esünk.:P De végülis ha alkalmat ad,az egy dolog,nem kell gyűlölködni.Aki meg azt akar,hát csinálja! Aki nem zavar valószínű nem lesz ott. És csak úgy mellesleg megjegyzem,hogy nem védeni akarom,mert én se szeretem a zenéjét,csak ez emberi butaság szerintem.

Ismeretlen_6758 2009.07.01. 12:41:19

Az a baj, hogy sokan sajnos nem látnak tovább az orruknál, és sokaknak az "egyházellenesség" egyenlő a "keresztényellenesség"-el, és ami még nagyob gond, hogy ha nem értesz egyet az egyházzal, akkor máris sátánista vagy.

Mari 2009.07.01. 12:49:37

Pl. nem értettem, hogy jön ide a válság. Lehet, hogy nincs pénz a szertartásra? Nem akad ebben az országban egyetlen elhivatott pap sem, aki ingyen is elvállalja az ördögűzést? Na EZ szomorú. :) M.Moore filmjét pedig kötelezővé tenném az iskolákban,akár hittanórán is.

Ismeretlen_83035 2009.07.01. 12:51:28

Örömmel jelentem, hogy megvilágosodtam. Rádöbbentem, hogy én bizony sátánista vagyok.. fura, nem? Én is megdöbbentem. =Đ

maci 2009.07.01. 12:53:24

Arra senki se gondol hogy sokkal dúrvább télleg sátánista elemeket felvonultató együtteseknél Robibácsi magasról tesz a halgatóság lelki üdvére? Ne más üdvével foglalkozzon hanem a saját zenéjével foglalkozzon...mert nem tom ki hogy van vele de szerintem elég szánalmas...énekeljen csak....valakinek ez kell...én szerintem semmi kivetnivaló nincsen Manson zenéjével...Vegyük alapul Dimmu Borgirt alapul...ott télleg megjelennek a sátánista elemek...ő is ittjárt magyarországon....22én mégse imádkoztak...most hogy is van...megint a cenzúra idelyét akarja visszahozni?tegye de mi lázadni fogunk ellene

cornell 2009.07.01. 13:06:05

Mindenki adidg liberális amíg a kislánya nem öltözik be Manson bácsi jelmezbe és jár kell feketére mázolva iskolába.Ezt az oldalt is meg kell érteni,bár Szikorának meg a sátánnak ehhez semmi köze.

Mari 2009.07.01. 13:21:41

A férjemmel éppen ezt a témát rágtuk meg egy koncerten nemrég. Elnéztük a biztosítótűvel lyuggatott, feketére mázolt stb... kislányokat/fiúkat és felvetődött a kérdés, mi lesz ha a gyerek 1. hazaállít egy ilyennel 2. ilyen lesz ? Végül mégis ezt tartottuk a kisebb rossznak, összevetve azokkal a történetekkel, amiket a helyi diszkóról hallottunk.

Ismeretlen_83035 2009.07.01. 13:54:21

Én is hallgattam Mansont régen.. nem is keveset. Mégse húztam fel soha "Manson bácsi jelmezt", ahogy te mondtad. Még pedig azon egyszerű okból kifolyólag, hogy édesanyám megtanított egy fontos dologra: gondolkodni. Nem azért ránt valaki hasonló ruhákat magára, mert hallgatja a zenéit, elmegy a koncertekre.. hanem azért, mert példaként tekint Mansonra. Ami ostobaság.

Rinkatomo · http://www.rudernyappy.freeblog.hu 2009.07.01. 14:01:17

Sztem attól még hogy vki úgy néz ki mint Manson, vagy akár maga Manson, nem feltétlenül sátánista! Ez csak showbiznisz könyörgöm! Ha ők böjtölni akarnak ezért, hát egészségükre!

Ismeretlen_6758 2009.07.01. 14:02:16

Én nem tudnék ilyen lenni, de miért ostobaság példaként tekinteni valakire, aki egy ronda szerencsétlen senki volt, kitalált magának egy imidzset, és most multimilliomos ünnepelt rocksztár? És nem mellesleg elképesztően intelligens. Tegyétek a szívetekre a kezeteket, és mondjátok, hogy nem szeretnétek annyira szabadok lenni, hogy ilyen szerelésben és fejjel kimerjetek menni az utcára?

Ismeretlen_83035 2009.07.01. 14:26:52

Mert az igazi zenészek nem azért zenélnek, hogy a jellemükkel, a kinézetükkel statuáljanak példát, hanem azért, hogy a zenéjükkel hassanak az emberekre.

cornell 2009.07.01. 14:37:26

Az igazi zenészek zenélnek.. 14.Mari: nincs pénz ostyára:)

Ismeretlen_122577 2009.07.01. 15:19:52

Marilyn Manson azt mondta azoknak, akik a sminkjét/öltözékét utánozzák: "If you want to be like me, just be yourself". És ezt is meg kéne hallaniuk azoknak a rajongóknak, akik pózerkednek MM jelmezben...

fallen 2009.07.01. 15:33:52

Kérjük az emberektől, hogy imádsággal és böjt felajánlásával könyörögjenek a 2009-ben, a tudomány és fejlettség ezen szinjén is a vallás által beszűkített gondolatvilágú és megtévesztett testvéreinkért. Ugyan már Robika, mikor kellene az emberkért imádkoznod, ha most nem, a válság közepén? Egyszerűen csak nem akar ismét nevetségessé válni, de ezzel már elkésett, csakúgy mit a többi, az agyát önálló gondolatokra használni képtelen véglény.

Ismeretlen_24757 2009.07.01. 15:42:23

Manson csak egy divatSátánista. :) Azért csinálják, mert el lehet adni... Szerintem összepisilné magát az egész zenekar, ha elvinném őket egy két régi ismerősömhöz. :)

signoflfies 2009.07.01. 17:15:50

Az egyháznál istentelenebb dolgot ritkán lát az ember. Talán az egyházmegye ezzel is foglalkozhatna picit: http://liberalslikechrist.org/NaziPriestsSaluteHitler.jpg

Ismeretlen_89754 2009.07.02. 06:44:25

Manson az egyik legérdekesebb közszereplő ezen a planétán :) Egyszer láttam vele egy hosszabb interjút, és nekem nagyon intelligensnek tűnt! Még Michael Moore is készített vele riportot, mert a Columbine középiskolában történt lövöldözéssel is hírbehozták (hogy a gyilkosok őt hallgatták). Amúgy meg Robi nála 25 évvel fiatalabb lányokkal hetyeg a színpadon? Vagy 35? Ezt nem kéne betiltani? :)

Ismeretlen_6758 2009.07.02. 08:13:14

http://www.kisalfold.hu/volt_fesztival/tiltakozas_manson_koncertje_ellen_-_valaszoltak_a_szervezok/2105183/

Ismeretlen_53952 2009.07.02. 08:26:17

@JaMaN (29.) Nagyon helyes. Mondjuk nyilván a fafajűeket nehéz valós érvekkel meggyőzni.

Ismeretlen_6758 2009.07.02. 09:10:01

De legalább ez egy korrekt válasz :)

Ismeretlen_6758 2009.07.02. 10:11:49

Szerintem itt a kulcsmondat az egész válaszban: "Ugyancsak vissza kell utasítanunk, hogy bármely, a VOLT Fesztiválon fellépő művészt nyilvánosan „sátánista" jelzővel lehessen illetni."

bubo 2009.07.03. 08:37:22

Mari! Válság van ergo (vagy R-GO?) a hívek kevesebbet csengetnek a perselybe :)

Asteroid 2009.07.07. 01:29:47

Marilyn Manson egy igazi Rocksztár!!! Ő még messze nem olyan hamis ember, mint sok "hívő". Én is ismerek egyet,aki hetente kétszer jár templomba, de annak ellenére kígyó mondjára viselkedik olykor emberekkel és azt hiszi, hogy a mennyországba fog kerülni... :-D
süti beállítások módosítása