HTML

Óriási Rádió

Gatyába rázva

Mozifanatikusok II.

2009.04.21. 15:00 rolo tomasi



A hétvégén másodjára is megrendezik a Mozifanatikusok Éjszakáját, a mozizás igen népszerű, extrémsportos verzióját. Úgy döntöttem idén magam is benevezek az este 6-tól reggel 6-ig tartó filmnézésbe, egyfajta multiplexes vasemberré formálódva a hétvégére.


Az igen méltányos jegyár miatt (1.990,-) vélhetően ömlik majd a magyar és bár kevés dolog tud jobban kiakasztani mint a full teltházas, átpofázott vetítés, bízom benne, hogy a versenytársakat hamar elnyomja az álom, míg én energiaitaloktól hevült, nem mindennapi fizikumommal kitartóan ledarálok 5-6 filmet.
Egyébként a nyugodalmas mozizás témakörben szerzett tapasztalataim szerint a 13-17 éves kor körül mozgolódókat érdemes messze ívben elkerülni, mert a moziba csapatostul viháncoló "vicces" kamasz csávók és a kacarászó csitrik tudják leginkább megkeseríteni a moziba furcsa mód filmet nézni járók szórakozását. A magam részéről egy puma könnyedségével változtatok a helyemen amint az ilyen veszélyes fajok megjelennek a terepen, konfrontálódni fárasztó dolog, így inkább nyugalmasabb pozíciót keresek.
Azt hiszem az idei futam 4 helyszínéből (Mammut, Duna Plaza, Westend,Lurdy Ház) én a Lurdy-ban versenyzek, régen is jártam arra és talán nem is lesz akkora a nyüzsi.
Összesen 47 film közül lehet választani, érdemes ügyesen felkészülni a programból, van hogy fél perc szünet fér csak bele a rotálásba.

A saját programfüzetem megosztom veletek :



18.00: Monsters vs.Alien-Szörnyek az Űrlények ellen 3D
Nyitásnak egy vidám kis háromdimenziós animációt ütemezek, sok helyen szidták ugyan, de éhgyomorra megteszi.
A macska rúgja meg hogy, szinkronos!
Előzetes megtekintéséhez ide kattints!



19.30: Taken-Elrabolva
Liam Neeson durván lealázza a kurvapecér franciákat, a nyugalmazott kém apuka odavágós mozijára vevő leszek a második körben.
A fene vigye el,szinkronos!
Előzetes megtekintéséhez ide kattints!



21.30: Watchmen-Az örzők
Fenntartással fogyasztom a comic témákat, de akkora a felhajtás a darab körül,hogy személyes a mintavétel javasolt.
Az ördög pörkölje meg, szinkronos!

Előzetes megtekintéséhez ide kattints!



23.30: Spancserek-I love you man!
Paul Rudd rajongóként mindenképp érdekes,ráadásul az Appatow slepp nálam működik,jár a strigula.
Hogy szakadna rá a rabic ez is szinkronos!
Előzetes megtekintéséhez ide kattints!



1.00: The Unborn-A túlvilág szülötte
A kötelező fos horror Angliából,kómás röhögcsélésre ideális lesz+Gary Oldman is megjelenik benne.
Ez bezzeg feliratos!

Előzetes megtekintéséhez ide kattints!



3.00: Fast &Furious-Halálos iram
Az igazi kihívás hajnalban érkezik, autós-lődözős-baszós kategória a végső széthullás ellen. Legalább feliratos!
Előzetes megtekintéséhez ide kattints!

A mennyiségi mozizás nyilvánvalóan a művészi érték rovására megy, de mint látható a fenti listából igyekeztem minden stílust érinteni, és hát ez jött ki belőle.
Valószínűleg a program kivitelezése lehetetlen, én is kíváncsi vagyok mikor csúszok ki a székből, ami az estéből megmarad arról viszont böcsülettel beszámolok.


http://www.mozifanatikusok.hu

6 komment

Címkék: film mozi kino rolo mozifanatikusok éjszakája

A bejegyzés trackback címe:

https://oriasi.blog.hu/api/trackback/id/tr274578640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_53615 2009.04.21. 17:24:15

nekem mgvan angolul a monsters vs aliens. szólj, ha esetleg.

haveavoice · http://haveavoice.blog.hu/ 2009.04.21. 23:28:02

hehe. én voltam már egyszer egy ilyen mókán, akkor még moziünnep volt, és augusztus végén rendezték. ja ilyenkor extra rengeteg az ember, és még több a hülye persze, de általános, hogy nem bírják hajnali 1-2-nél tovább. szoval az akkor kezdődőekre már sokkal kevesebben ülnek be. én emlékszem anno Hajlakk+Disturbia+Elhagyott szoba+Csapatleépítés kombot nyomtam:) az elején gigászi tömeg van, aztán elég tűrhető. ezért érdemes az elején vígjátékokat nyomni, aztán jöhetnek a komolyabb filmek, mert arra ugyis "normálisak" ülnek csak be:) a horrorokkal viszont vigyázni kell, mert a sok hülye elronthatja az élményt, főleg korai időpontban. idén én Igenember+Gettómilliomos komboval nyitok és Dragonball/Spancserek folytatás után Gran Torino/Hannah Montana-val zárok:D Az utolsó nagy dilemma lesz:D Hajnali 3 komoly film vagy 4-kor agysokkolás?:D btw a Watchmen nagyon jó, bár a képregény sokkal jobb.

lobo 2009.04.22. 09:04:53

szerintem jó lehet a Monsters vs. aliens, fordítottam, illetve lektoráltam a magyar nyelvű honlapját, nagyokat röhögtem közben, megnézném. Amióta nyáron Rolo havernél megnéztük a Forgetting Sarah Marshallt, Paul Rudd és Seth Rogen függő lettem, már itt figyel a vinyón az I love you, man is, szolidaritásból hétvégén jól meg is nézem. Vagy tíz éve, Szegeden volt már egy ilyen rendezvény, arra emlékszem, hogy a cimborámmal hajnali kettőkor kezdtük nézni a Délidőben-t, összesen négyen voltunk a teremben, tök jó volt. Jövőre bevállalom ezt a mókat szerintem.

Ismeretlen_12139 2009.04.22. 12:30:13

egyáltalán nem rossz a Monsters vs..., sok emlékezetes poén van benne, ami előzetesből szerencsére kimaradt. 3D-s filmeknél pedig szerintem ront az élményen a felirat (nem azért mert arra figyelsz, hanem mert "belelóg" a képbe), a Monsters-nek meg kifejezetten jó a szinkronja. @haveavoice, a moziünnep változatlanul nyár végén van. én így mozizok: 18:00 Halálos Iram, 20:00 Nem kellesz eléggé, 22:00 Spancserek, 00:00 Miért éppen Minnesota, 02:00 Vicky Christina Barcelona, 03:30 Marley meg én Hajrá! :)

Ismeretlen_53952 2009.04.22. 13:36:11

Én ugyan nem veszek részt az eseményen, de szolidalitásból bedarálok egy komplett sorozatot. Már csak ki kell választani, hogy mi legyen? A résztvevőknek kitartást!

bubo 2009.04.27. 08:50:42

Mi is bevettük a Mammutot péntek este: Kétely, A felolvasó és Benjamin Button... volt a menü. Sajnos az Elrabolva -t már nem bírtuk nyitott szemmel és idegekkel. Sajnos az átlag 12 éves kor rányomta a bélyegét az esténkre, soha többet Mammut a Mozifanatikusok alatt! Nem tudom ki hol volt, de remélem békésebben szórakozott, mint mi.
süti beállítások módosítása