HTML

Óriási Rádió

Gatyába rázva

Szivárogtatunk

2008.05.16. 10:00 rolo tomasi

Mától úgyis drágább a Sziget jegy, szivárogjunk:

 

Szerkesztőségünk nagy kedvencei  és Adam Green és Jose Gonzales is jönnek

+a brit Kasabian is erősen esélyes.

Ja és idén már nem a lakótelepen hanem stadionban lesz a horvát Radar Festival.

Kéne menni, idesüss: www.radar-festival.com

1 komment

Címkék: zene koncert rolo fesztival 2008

A bejegyzés trackback címe:

https://oriasi.blog.hu/api/trackback/id/tr174578383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lobo 2008.05.16. 11:35:10

Megnéztem a programot, nektek bejön ez a Justice-cucc? Nekem egyelőre titkos üzenet, pedig mindenhol nagyon nyomják őket (pl. wan2 címlap). Aminek viszont örültem, az a Les Touffes Kretiennes. asszem itt olvastam róluk régebben, nagyon viccesek szerintem. No meg örmény barátunk is jön!!!!! L.
süti beállítások módosítása