HTML

Óriási Rádió

Gatyába rázva

gránátos kocka

2007.05.02. 21:48 rolo tomasi


Április 29.-én
szemem fénye és én  leficeregtünk ZAGAR koncertre a Zöld Pardonba(borzasztó hangosítás,viszont mindennap élő zene)
és egy nagyon kellemes 70 perces elektro-pop bulit láthattunk, mintegy 600 másik szépreményű rajongóval. A magyar elektronikus zene jeles képviselője Zságer Balázs és zenekara,Ligeti György (The Puzzle) énekessel kiegészülve odatette magát,és jónéhány  ígéretes új dalt is lenyomott igen jó reakciókat generálva.
A Local Broadcast lemez (hibátlan) és az Eastern Sugar (a szenzációs  Szezon c.film óriási soundtrackja) anyaga volt az alap.A gitárok és a kaposvári énekes is teljesen rendben volt.Furcsa volt, hogy néha azt kiabálta:"Na gyerünk!"
 Eddig minden koncertjük kellemes szájízt hagyott,ez most sem volt másképp.
Az ízelítők alapján nagyon komoly lesz az új lemez,biztos ragasztásnak tűnik.
Remélhetőleg itthon is ráharapnak végre,hiszen Yonderboi barátjával karöltve lassan ünnepelt sztárok a nyugat-európai underground elektronikai színtéren.
Ez tényleg egy olyan műfaj amiben erősek vagyunk.



3 komment

Címkék: turnébusz korong rolo

A bejegyzés trackback címe:

https://oriasi.blog.hu/api/trackback/id/tr1566459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lobo 2007.05.03. 19:46:46

Amikor először beraktam a magnóba a Szezon soundtrackjét, majd' lerepült a fejem, a következő gondolatom pedig az volt, hogy miért nem tud minden magyar zene így szólni? Nincsenek hangmérnökeink, vagy nincs megfelelő cucc, vagy mi? A másik ilyen élményem még 2000-ből való, amikor a Heaven Street Seven Cukor című lemezét hallgattam, akkor is úgy éreztem, hogy minden zenének így kellene szólnia. Persze az a lemezhangzás mára egy kicsit elavult, pont a múlt hétem hallgattam, de akkoriban nagyon fasza volt. Mondjuk németben keverték... A legmegdöbbentőbb mégis az, hogy például mondjuk az Aerosmith 1989-es (ha jól tudom) Pump lemeze pont olyan jól szól, mint a 2005-ös Szezon. Na, ez hogy lehet? Tényleg nem értem, valaki homályosítson már fel!
L.

rolo tomasi 2007.05.04. 09:17:36

Egyértelműen keverés kérdése.Szerintem a hangmérnök van, csak lové nincs.Pedig rengeteg múlik rajta. Ha veszel egy cd-t 5.900 ft-ért, akkor szólaljon is meg.

toszi · http://oriasi.blog.hu 2007.05.04. 11:59:41

szerintem meg egy cd szólaljon meg jól és ne kerüljön 5900,-Ft-ba...gyorsan rámentem az amazonra, a drága lemez a 12,99$ :)
süti beállítások módosítása