HTML

Óriási Rádió

Gatyába rázva

2010 Sziget: Mérsékelt szállingózás

2010.03.23. 15:33 rolo tomasi

Az utóbbi napokban a már sok helyről szivárgó információkat a mai napon a Sziget hivatalos oldalán is megerősítették,a 2010-es program ismét „egyedien” vegyíti az aktuális ízeket a fáradt olajjal.

Az alábbiakban az eddig visszaigazolt  fellépőket saját érzelmeim alapján csoportosítottam.

Széles mosoly:

KASABIAN- Hibátlan tavalyi lemez,elsőrangú” live” előélet

BILLY TALENT- Kanadai pankos vadulás,mindig lemaradtam róluk,most majd figyelek..

THE CRIBS-Zajos brittek,kiegyensúlyozott munkássággal( 4 pöpec lemez)

DANKO JONES-Legutóbb lemaradtam róluk ,szeretem ha gerjed a nagyszínpad.

BAD RELIGION- Az idei kötelező legenda adag.

GORILLAZ SOUND SYSTEM- Gorillák a ködben,most sátras dj-szettre fussa..

GOTAN PROJECT-Hadd szóljon a tangó…

Elégedett biccentés:

MUSE-  Bírtam őket mielőtt belemásztak a rockoperába.Érdeklődöm,de nem mindenáron..

THE HIVES- A svédek sokszor megvoltak már,még egy belefér..

INFECTED MUSHROOM- Trance nagyágyuk..bármi lehet

SKA-P- Állatok,de tényleg…

GWAR-Vérfürdős metál,kihagyhatatlan kaszabolás

Közönyös vállrándítás:

PAPA ROACH- New-metal élharcosok,deszkások előnyben

PARADISE LOST- Az elmúlt 36 évben nem sikerült megszeretnem őket,most sem fog menni..

MONSTER MAGNET- A best-of megvan,kb.ennyi,meglátjuk lesz-e nagy visszatérés

CHILDREN OF BODOM-Közömbös finn metál

Összevont szemöldök:

IRON MAIDEN-  Nem illik beszólni,de 2010 van….

FAITHLESS- Talán elég volt már belőlük

THE GENTLEMAN-Német reggae,igazi oximoron

THE 69 EYES- Goth/show,vigye aki szereti…

3 komment

Címkék: zene live koncert rolo

A bejegyzés trackback címe:

https://oriasi.blog.hu/api/trackback/id/tr104578822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lobo 2010.03.23. 18:57:01

Nekem tetszik az eddigi névsor, el sem hiszem, hogy március közepe van és már ennyi mindent lehet tudni. Vegyük észre azért, hogy legalább két abszolút kurrens szupersztár is lesz (Kasabian, Muse), ami szintén ritkaságnak számít. Megnéztem a Muse honlapját, azon ugyan még nincs fent az augusztusi programjuk, de a nyaruk így néz ki: Coachella, San Siro, Rock am Ring, két teltházas párizsi Stade de France stadion, Werchter, teltházas Glasto, egy Vicente Calderon stadion, Roskilde, T in the Park, Oxegen. Nem semmi azért.

Ismeretlen_53952 2010.03.23. 20:46:47

Épp 1 hete jött az oeticket hírleve, benne a Kasabian bécsi fellépésével, augusztus 8-án. Nagyon helyes a budapesti kitérő.

Mari 2010.03.24. 17:46:47

Mindig a punk volt a gyengém,Bad Religion most is van az autóban!Azt hittem, már nem is léteznek. :)
süti beállítások módosítása